tisdag 3 mars 2009



Jag blev så glad idag för Ulrika Mysmumlan kom tillbaka till sin blog idag. Men hon har inte det så roligt nu och behöver all uppmuntran hon kan få. Mitt i hennes elende hade hon ändå tid att tänka på mig och några till. Jag fick denna fina award av henne.


Jag gjorde färdigt kortet jag började på igår. Vet inte om det blir detta jag lämnar till henne eller om jag gör ett annat. Jag får låta det stå på skrivbordet och titta på det i några dagar. Jag lovar att berätta eller visa vad jag bestämmer mig för. Godnatt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Vilket skojsigt kort till en liten kille!
Vad kul att Mysmumlan är tillbaka men tråkigt att hon har det svårt, ska gå in hos henne snart och kika lite, har också saknat henne.
GRATTIS till din award, den är du så väl värd gumman!
Ha en underbar dag och sköt om dig!
Kramisar från Susanne!

Anonym sa...

speciel

Lena B E sa...

Hej vännen! Grattis till awarden du är så väl värd den!! Jättefint kort du gjort till en kille, jag håller med dig att det är svårt att göra kort till killar, svårt att inte få korten så gulliga. Särskilt när det gäller unga pojkar i den åldern då dom vill vara lite tuffa. Massor med kramar från din vän Lena

Anonym sa...

jag tycket de kortet blev jättebra. ser verkligen proffsit ut