söndag 22 mars 2009

RÖGLE - AIK 5-1


Än så länge så ångrar vi inte att vi köpte våra sittplatsbiljetter till Rögles hemma matcher till kvalserien. Rögle spelar helt fantastisk hockey.
Idag var inte svärmor och svärfar med för svärfar fick ont i ryggen att sitta så länge sist. Dom stod över denna gång och gav sina biljetter till min svåger (min mans bror) och hans son Calle. Vi hade jätte trevligt. Jag tror att Rögle van och spelade så bra för att jag köpte en halsduk i deras souvenir affär. Eller vad tror ni?

Har börjat på ett nytt kort men det han inte bli färdigt innan vi skulle iväg. Har även ett annat projekt hängandes över mig. Det är en mormor som ska ge sitt barnbarn ett par öronhängen i påskpresent. Jag ska göra någon form av presentförpackning till dessa med påsk tema. Det får jag spåna på imorgon när jag är ledig och ensam hemma utan störningar.

Lena BE har utmanat mig och det ska jag också fundera på imorgon.

1 kommentar:

Lena B E sa...

Jo det är klart att det var därför dom vann!! Kan ju inte ha funnits någon annan anledning, eller hur? ;) ;) :) Vad sägs om en litet påskägg till presentförpackning? Sov så gott om du inte redan somnat förstås. Massor med kramar från Lena